כרטיס מגנטי שניתן לטעון מראש בהסדרי נסיעה ליעדים שונים, לכל סוגי הנסיעות.

ניתן להשתמש בכרטיס בכל חברות התחבורה הציבורית בישראל, כולל ברכבת.

הכרטיס מאפשר קבלת הנחות למגוון הסדרי נסיעה.

לפרטים על עמדות רב קו באשכול צפון הנגב ושעות הפעילות – לחצו כאן

כיצד משתמשים ברב-קו?

רכישה והנפקה: ניתן להצטייד בכרטיס רב-קו אישי בעמדות השירות השונות או לרכוש כרטיס
אנונימי או חצי אנונימי בעמדות השירות.
טעינה: ניתן לטעון את הרב-קו בעמדות השירות או במכשירי הכרטוס האוטומטיים.
תיקוף: יש לתקף את הרב-קו לפני כל נסיעה!
תיקוף הינו העברת הכרטיס במכשיר התיקוף לטובת חיוב על הנסיעה.

איזה מינויים ניתן להטעין על כרטיס הרב-קו?

1. הסדר נסיעה “חופשי חודשי”/”חופשי שבועי”/”חופשי יומי” על פי אזורי הנסיעה המבוקשים.

2. הסדר נסיעה אזרחים וותיקים בהתאם לאזורי הנסיעה המבוקשים.

3. הסדר נסיעה “ערך צבור” הטענת הרב-קו בסכומים נקובים וקבועים: 100/50/30 ₪

נוסעים המשתמשים במנוי הערך הצבור זוכים ביותר נסיעות תמורת כספם. בכל הטענה מזוכה

הכרטיס בהתאם לזכאות הנוסע, בערך כספי גבוה יותר מזה ששולם בפועל.

לדוגמא: טוענים את הרב-קו ב- 100 ₪ ומקבלים בפועל נסיעות בשווי 125 ₪, או יותר, לזכאים להטבות.

שימו לב! ההנחה מתקבלת בזמן טעינת הסדר הנסיעה.

4. ניתן לרכוש כרטיס בודד אצל הנהג אשר עלותו %50 מעלות כרטיס רגיל, רק לאחר הצגת כרטיס ותיק.

אופן השימוש בכרטיס הרב-קו?

  • בנסיעה אומרים לנהג את יעד הנסיעה הסופי, מניחים את הרב-קו על מכשיר הכרטוס שליד הנהג,

    מסירים לאחר שמיעת הצפצוף והופעת נורית ירוקה לאישור.

  • במידה וקיימים סוגי הסדרים שונים ברב-קו אחד, מערכת הכרטוס תחייב תמיד את העלות הנמוכה

    יותר בעבור הנסיעה לטובת הנוסע.

  • לידיעתכם, ניתן לטעון סוגי הסדרים שונים על כרטיס אחד. ההנחות ניתנות מראש בזמן הטעינה.

  • בכרטיס חכם ניתן לטעון עד 8 מנויים שונים.

  • הסדר שהוטען על כרטיס הרב-קו יכובד על פי האזור הגיאוגרפי שאליו הוא משויך.

הנפקת כרטיס רב-קו

להנפקת רב-קו אישי יש לגשת לאחת מעמדות השירות בצירוף המסמכים המתאימים.

אובדן כרטיס רב-קו

החל מ- 19/7/15 חל שינוי באופן שיחזור כרטיס רב קו במקרה של אובדן כרטיס.
משרד התחבורה פתח את המסלקה הארצית שתהא האחראית הבלעדית לשיחזור כרטיס רב קו.
לפיכך בכל מקרה של אובדן כרטיס רב קו על הלקוח/ה להגיע ישירות לאחת מעמדות השירות של כל אחת מחברות התחבורה הציבורית והיא תטפל בשחזור הכרטיס.

להלן המידע הנדרש לשיחזור כרטיס רב קו:

  1. במקרה של אובדן כרטיס/כרטיס פגום – השירות ינתן רק בהצגת תעודה מזהה (תעודת זהות, רשיון נהיגה או דרכון) לעמדת השרות.

  2. בעמדת השירות יונפק כרטיס רב קו חדש, תבוצע חסימת הכרטיס הישן והיתרות בכרטיס הישן ישוחזרו רק לאחר 72 שעות מרגע ההודעה על האובדן.

  3. לקוח שהטעין חופשי חודשי (לפני למעלה מ- 72 שעות) יכול לגשת לעמדה במידית. 

  4. לקוח שירצה להגיע לעמדה במידית, יונפק עבורו כרטיס עם הפרופיל המתאים, ללא החוזים. את החוזים ניתן להוסיף לכרטיס לאחר 72 שעות.

  5. ילדים- ילד שאבד לו כרטיס, חייב להגיע בליווי מבוגר עם תעודת זהות שהילד מופיע בה. אסור ולא ניתן לצלם מתמונה.

  6. המלצתינו, לשמור את מס’ כרטיס הרב-קו.

  7.  במידה ונמצא הכרטיס הישן לא ניתן להשתמש בו שנית !!!

* לא חייבים להגיע לעמדה בה שוחזר הכרטיס החדש, יש להגיע לאחד המפעילים בתחבורה ולקבל את החוזים שהיו קיימים על הכרטיס.

לאחר יום שימוש בכרטיס זה, הכרטיס יחסם והחוזים שהוטענו עליו לאחר הודעת אובדן, לא יהיו תקפים ולא ניתן יהיה לשחזרם בשנית.

טעינת רב-קו מרחוק

למעבר לטעינת רב-קו מרחוק  לחצו כאן 

עמדות מכירה וטעינה

לחץ על הקישור לאיתור נקודות מכירה וטעינת רב קו

 רשימת חנויות על הקו  – רב קו אונליין – הופון 

 

 

דילוג לתוכן